2019年2月27日星期三

2019 Feb 24-25 長咀之旅:收拾及回程

回程執拾片段:



長咀地方又大又靚,景點之多,時間短促走不完,眼界有限看不飽,美景廣闊遊不盡,結果比預期留久了一點,煮過 brunch 之後,煲夠回程的水,趕快收拾行裝!


其實回程時,我估大家心中都有少少驚體力不足,但其實又唔怕既,天黑前只要返返到大灣,其實就算天黑都無有怕!但其實我有少少趕時間,後來知道隊長當晚都要去家長會,天黑繼續行呢個選項其實並不存在,當然,若以安全作考量,其實也算是真的。

回程前留影,講真呢次堅係依依不捨,長咀是個好地方,一定要返嚟。努力減肥,下次帶多啲野!



回程路線,和去程路線大概相同,都係十公里多少少!話說去程時,因為目的地無網絡,我同隊長都唔記得停機,直到第二朝先 off 返,呢條係回桯路線:


不過回程時,係直接上返山上,省了去程時的路程,路線就係出發位第一小段!



咁樣其實係快咗,回頭望,隔住個 mon 都 feel 到唔捨得:


其後路線都一樣,直到企人石,我地選咗另一條路線落東灣,呢段路似乎比較快,又易搵啲,隊長話多數人都咁行,呢條路係落東灣沙灘既:



去程時對比一吓,呢條路係唔使落沙灘既:


仲要穿少少林添。


過咗東灣,返埋大灣,去返大路,我因為趕時間,又想試吓體力,衰衰咁自己一個人走先,早過兩位一班車走咗,返到屋企附近仲有時間攞埋淘寶集運!攞啲咩?新既袋用嚟行山加埋影相!夏天快到,無得露營就齋行山吧!


沒有留言: