2019年2月11日星期一

2019 Feb 10-11 大潭童軍中心

隊長話我地未去過港島露營,所以就搞搞佢喇!

各自各入,我去到差不多四點,隊長已到,營都起得七七八八。


我西灣河入,地鐵 A 出口一出就係 14 號巴士站!今次試裝入長咀,金仔加天幕,一邊靠金仔支行山杖,另一邊就用 pole... 因為扯得更衡,個金仔結構好似仲穩定咗,個營仲廷多少少,瞓醒個型仲 keep 到,全程算係大風,但無穿無爛!


隊長為我地預備咗極好的伙食,打邊爐再加焗雞同埋豬肋骨!








本來仲諗住減肥食少啲!結果,我自己預備咗既食物,完全都無食過,留返晒第二朝 brunch... 臨出門口放低咗兩包通粉,但又帶多咗兩隻蛋!



沖咗包花茶!極度飽,增肥營!今試買急凍雜錦海鮮,相當有誠意喎!

今次再用呢個三峰出既軌跡,好貼背,好舒服!但無位放水袋呢吓遠行唔太好!


塞到爆晒袋!因為有涼沖,衫又帶多啲,又要帶拖鞋咁...  仲手痕帶  ukulele 同埋 ipad 睇譜...


個個走晒去郊遊,我就放空安靜一吓!

去長咀要想辦法減輕裝備,火機只帶一個,調味料只帶必需既!唔帶個保溫壼,急凍成磗第一晚食,第二朝食簡單啲!要帶濾水器... 身痕想帶相機!唔用燈帶,改用營燈,減少用電,又正收唔到手機!仔細諗吓...

講返正題,當日風比較大,甚至擔心過天幕杆出事,但最後無事既。活動時溫度 18 度左右,但都幾涼,因為風大。天文台預報最低 16 度,但無經歷過,我只用薄睡袋,已經覺得有少少熱,要開少少外帳通風。

晚上有落過好密既毛毛雨,但濕度卻唔算高,收野時除咗 footprint 都係乾既!


沒有留言: