2019年2月26日星期二

2019 Feb 24-25 長咀之旅:飲食篇

去咁遠,為照顧體力,必定係要食好啲!

但去咁遠,搬太多食物,亦係負累!

但去咁遠,食晒落肚回程輕啲,又係好事喎!

錦鯉話點好呢?當然係想食就食喇!

長咀有幾個水源,我地出發前又落過大雨,飲用水方面唔係問題。但今次燃料其實無帶太多,起先都驚煲得太多水會唔夠煮食用!後來發覺其實係無問題既,不過審慎啲都係好!

既然講開水,不如就講咗飲水系統先。

因為我個背包無水袋位,所以我帶咗 800ml + 500ml 飲用水,其實都勉強夠來回用,唔使煲水都大概夠飲。事實上,我去程時飲咗唔夠 500ml,因為當日天氣清涼,又無太陽,所以先可以飲咁少,其實入到去都要飲返多啲。第一日用咗 600ml 左右吧?

隊長帶咗個 1.5L 水袋,幾近裝滿,佢都話好夠。

志光哥只帶咗 500ml,北潭凹買多罐保鑛力。

長咀那裡有水源,我地路經一條相當強既溪,在營地面向海邊既左手邊


而紥營地點附近亦有水源:


其實唔過濾煲滾咗都飲得,但作為裝備 L 當然要玩濾水喇!

隊長用 Sawyer mini,我就用雜嘜:


如上圖,取水時要先用容器從水潭取水,再倒入水袋,用時再過濾!

我今次就玩 gravity system... 其實田夫仔都試過,不過今次唔用空樽,而係用一個 cheap cheap 飲水袋 (hydration bladder),可以吊在天幕杆,過濾完就要掛返起個 filter...


又或者索性掛在營上:



當然咁做其實係慢到嘔泡,所以我見有人係收集那邊都用水袋,尤得佢自己過濾,用既時候就唔使等!

講完飲,當然要講埋食喇。第一晚當然要食好啲,趕完路要補返數,唔係第日邊有力出返嚟喎!第一晚餐單係:粟米肉粒飯、煎雞翼、肥牛、凡立貝、涼伴青瓜、仲有忌廉磨菇湯!

飯後仲有薑湯芝麻湯丸!大滿足!



當晚風都幾大,飲碗熱湯,真係謝飯祈禱都感動啲!唔覺意俾人影咗!

酒精爐煲靚仔 (白飯) 簡真係絕配,零痴底!


粟米六粒製作,隔住個 mon 都感覺到有幾好食吧!




煎雞翼,是晚沒帶油,用一叮既麻油包:


肥牛、凡立貝一煲熟,仲有出發前已整好既涼伴青瓜,要有疏果嘛:



嚟張大合照先:


四餸一湯,白飯任裝,仲有糖水:


飯後執野瞓覺!風大不宜久留!


因為時間關係,雖然已經寫咗好長,但要寫埋第二朝早餐:


早餐不能太複雜,有四包一叮,兩包通粉,一罐午餐肉,同埋雞蛋!飲品又各自各喇,我煲茶飲,隊長就煲 coffee...



當然,亦都係用麻油嚟煎!


早餐進行中:


其實早上我都幾早醒,因為早瞓丫嘛!脫網係會令人早瞓!醒咗我週圍行咗一陣,然後打水煮咗少少食,之後大家醒咗又要遊覽,然後先再返嚟真係煮 brunch 食...

眼利既人可能已發覺唔見咗個天幕,因為半夜俾風吹斷了天幕杆:


條碳纖其實無事,係個金屬接口齊口斷咗!好似被鋸斷咁,詳情留返裝備篇再寫!

臨出發前,煲返水打爆咗志光哥個水樽先走人,我自己仲有 700ml 就唔搞了... 燃料其實還有淨少少!下次帶返足啲,總要有後備穩陣啲!

沒有留言: