2019年2月25日星期一

2019 Feb 24-25 長咀之旅:前傳、出發到長咀

今次應該好多野寫,分幾篇記好啲!

話說幾年前,睇見人去長咀露營,極為羨慕,開始跟隊長談起,幾乎耐不耐就提起一次!記得某次我講起呢個 idea,當時隊長話等佢個仔大啲,可以幫手揹多啲野先去喇!

後來,他自己一人去東灣探路!探路後,原先打算係先去一趟東灣露營,然後才去長咀。但某次他突然就去咗長咀露營,連帳幕都沒有帶,只用天幕!結果佢行咗五個鐘,由四點行到天黑,東灣入長咀那條路實在不好找!而且還因為天黑,所以難上加難!結果花了半個多小時才找到路,而去到長咀附近,又不知怎樣落山,見到營地有燈,但搵路都搵好耐!結果佢用咗五小時完成呢個創舉!後來我都試咗次行去東灣,發覺都唔太難,當然,長咀又係另一件事嚟!

去長咀因為路途遠,所以希望輕便,亦希望天氣不要太冷,否則裝備和衣服也要多!另外,因為入既路途都遠,要早啲入去,所以還要夾多半日假期,似乎成行機會不大!

不知是好還是不好,今年冷的日子不多,碰巧又有一日假期夾到可以去,我們便鎖定了這個日子!後來卻又知道在出發那天,我要一點才能從元朗出來,而且還要回家換衫、攞袋,可能我要從後追上... 但因為決心夠大,追就追吧!

最終,出發的那天天氣清涼,風也很大!但後了輕便,我連外套都沒有帶!脂肪夠多,無事既!結果,那天我早了近半小時就可以從元朗離開,也追上了回家的巴士,回家後怱怱吃個包,把冰格內的食物放入袋裡,12 分鐘內就趕出來了!結果,我還趕及跟大家一起從鑽石山 搭 2:10 的 96R 出發呢!


我們大約  3:05 到北潭凹:


稍稍整裝 3:20 左右起行,結果大約 6:15 分到達營到,還有 15 分鐘才天黑!從水源取水以後,天才慢慢黑!記一記呢個行程的主要 check points:


3:43 到達赤徑,用了 23 分鐘:


上大浪凹長命斜,揹著裝備不好走,但也怱怱過了!


4:15 大浪凹,第一次小休:


轉入大灣的路:


大灣前的沼澤,下過大雨後更不好走:


16:50 到了大灣,用了個半鐘時間,比預期稍稍慢了!



加快腳步,大灣過東灣的路也不太好走,但也可以加一點速,希望趕及天黑前到:









卒之都到東灣,過溪前 5:17 分,差不多兩小時!


稍稍休息,但也不敢怠慢,立即又找去長咀之路! 穿過草地,稍稍穿林,就接往長咀之路,那時距離天黑只剩大 40 分鐘,各人極速前進!



回程時發現原來東灣沙灘那邊有路直上長咀小徑的大石 (下圖:這石是往長咀山徑的重要地標,應該名為「企人石」),這路比較易走,而且距離更短!





卒之天黑前到,仲比預期早咗幾分鐘添:


待續...



沒有留言: