2019年4月5日星期五

2019 Apr 4-5 赤徑

早年去得最多應該係荃錦、赤徑,近年都常去荃錦,但赤徑就好耐都無喇!

「酒逢知己千杯少,久違赤徑共歡笑」

隊長建議放工入,第日係清明公假出,似乎都 work 喎!

我清明要返工,索性早一日掃墓,掃完直頭早啲入仲好!Check 過潮汐,呢兩日無伏,去喇去喇!

一個低能之下,計錯時間,追唔到 94 號,就係遲咗兩分鐘,好在勉強追到海下小巴!所以實質到北潭凹時間可能仲早咗少少都未定!15kg 背負下半小時都到,其實行快啲都仲得,不過享受吓環境仲好!

隊長放工接埋大佬先入,志光哥話仲遲啲添,我大把空間休息安靜!先起好個陣,今次帶隻山狗影吓 time lapse... 放在 snowline 枱面,開營揀地方,放 footprint 然後瞓上去感覺下,再起營,起完就搞天幕,呢度啲樹好頹,要用晒兩枝 pole.... 今次係用 2.0 版,相當成功:


廿多分鐘就搞掂,天幕給人一份家既感覺!營乃睡房,天幕乃廳:




隊長同大佬都開始入嚟:


山勢阻擋,還有碎雲,未能太見日落:



原本話可能有雨,結果天色還算不錯,第二朝仲晒到顛:



入黑了,天幕開燈,溫度由 25 下降到 22 左右,半夜最低係 18,若濕度低一點更好!呢晚勁好瞓,第朝完全無攰既感覺!天黑 time lapse:


隊長同大佬都到喇!之後 Life 都到:





志哥光唔舒服無嚟,可惜!開火煮飯, 隊長在伙食特別好,我帶嚟既留返早餐先食。有餸有飯又湯,慢食到差不多十點:



聽 Life 同隊長吹水特別有味道,露營之樂也!




第朝瞓醒出營,Life 已差不多執好野要走。今次用吓鈦蓋煎野,極慢火加牛油紙也不太差!



我帶咗個辣麪,再加多個刀削麪,當係加底喇!食飽執野走先,因為下午仲要返工:



執野片,隊長今次用返條舊天幕杆,正!



我行返出北潭凹,遇上 96R (+ MTR) 照上,其實價錢同 94 + 旺角小巴差唔多,仲接近包車出去,無咩停站,五十分鐘唔使!隊長同大佬就搭船:


沒有留言: