2019年4月24日星期三

2019 Apr 18-19 水浪窩 (黃雨)

隊長下午入咗先,我食埋個晚飯先入,佢入到去未落雨,當時係包場。因為預測都有雨,所以佢揀咗呢個去水位,至少唔好水浸丫嘛!

話說我平時都係紥呢個位。


之後就開始大雨了:


因為我食完飯先入,搞到隊長一個人食飯:





與此同時,我又出發了,九點多先上山。在山下公廁遇到兩個國內山友,問我下面露唔露得喎,後來我上去紥好晒佢地都上到嚟,所以無得包場。沿路滿是泥濘,但呢條路我晚上都行過幾十次,加上路途很短,好快就到。我一手舉傘,一手拿水袋,未去到路口隊長已經出咗嚟接我:



因為隊長一早紥好晒天幕,我就輕鬆好多,加上有佢幫手,先起另一張天幕,再開營,成件事又快又順暢。開好營就過去佢天幕下吹吓水咁!順便吹返乾個身!




隊長執咗件木頭做枱,有菌類:


後來黃雨加雷暴,幸好大家都有天幕加埋營,只要水浸唔好太高都唔會有事:




吹返乾個身,刷埋牙就瞓覺!都見有積水,但不算嚴重,成晚都有雨,但有天幕頂一頂,雨聲都唔算太大。我開住風扇瞓,後來都要閂返!開埋睡袋當被,好好瞓既一晚!隊長話好瞓過屋企,因為空氣清新!佢本身呢排有咳,但當晚都真係唔太聽到!


因為好好瞓既關係,話咁快就第二朝了!


第二朝有陽光,晒乾啲野!正!






營門口的泥漿:





煮早餐:



隊長真好,有煎蛋食!我原本只係帶個個杯麵咋!結果仲有墨丸!




食完執野走人,因為我晏啲仲要返工:



後來知道原來還有好多牛肉,因為隊長預埋我同志光哥份量,結果佢之前一晚一個人食晒:


事後因為好多泥,我諗大家都清潔咗好耐:


收季前盡去!

沒有留言: