2017年12月26日星期二

2017 聖誕嶂上露營


19 年之後又上嚟,今次兩家大細,陸師兄趕時間走咗先,所以臨走既大合照無佢份添。

由頭開始講,我果邊既故事...出門口,好似中午十二點幾,出門時我只有 19kg 物資,但其實都擔心自己會好辛苦,因為未試過咁重磅要行山咯。


首先太子去彩虹:


然後彩虹轉小巴入西貢,但海下 7 號小巴太多人等,所以搭的士入去嶂上郊遊徑路口:


出發前還好,但行三分鐘休息一次,見佢地咁辛苦,我就想揹多啲,結果我 19kg 上山,唔行唔知身體好...


陸師兄一早到咗,當時係包場,我起多兩個營,開埋塊小天幕,隊長都到埋了... 最後係志光哥,一條友行上嚟堅...


遠處見佢都開天幕了,一共六個營,十個人。齊人了:



然後有人話肚餓,煮個面食吓先... 第一晚發現個電油爐又出事,今次唔係個爐,而係個油樽!竟然泵極都唔夠壓力,好在我有後備 gas,但誰不知佢又漏漏地氣,如果要出埋後備爐。


但奇怪既係,係油樽第二朝又無事喎,仲超級正常添,火力一流... 不過咁,因為我罐電油已經用晒,我諗我都未必會再買第二罐電油,用埋最後一樽就收佢檔喇!唔想再煩,日後主力用酒清,最多帶兩三個酒清爐嚟加快速度,需要猛火先間中用吓 gas 爐算數。

我寧願燒柴都唔玩電油喇! (講住先喇) 環保都係用酒精可靠啲...

諗起隊長廿年前咁寫:「另外,就是那個極不忠心的電油爐。這個爐是近這兩年才買的,經過兩年的使用,已經知道它時常會失靈。曾經有一次因為這樣而要改用柴枝起火煮食。慘情....... !!!結果,今次又再來一次。情況需不致於不能點著,但火力卻弱了很多。那晚煮晚餐便因此拖慢了很多。而到了第二朝更完全失靈,最後還是要肢解修理才能再用。但要感恩的是,縱然爐是不忠心,但我們始終是有胞餐食。不致到了四肢無力的地步。

似乎玩電油爐係有一種宿命。

講返呢個行程,陸師兄最早到,佢整咗條繩吊高啲野,幾實用:


記一記隻鑊,話說呢片草地係私人地方,官方野地在小溪對岸,而地主最憎人玩營火,因為怕整爛草地,咁我地就用呢個方法,升起個營火離開地面,但誰不知地主都唔收貨,怕啲人唔知,照燒個地咁就樣衰喇...


所以特登勸大家唔好喇,要玩就過對面官方營地。

許林士多有食物,有豆漿,有豆花之類,絕對要去幫襯吓,佢仲提供厠所同埋水喉,方便大家。

話說,呢度仲有箭豬添,大家記得錫住佢!




(得閒先再寫返,或者等隊長寫)

沒有留言: