2020年9月1日星期二

2020 August 刀槍不入山腰再露一露 (露營必須酒)

秘位唔寫真名,出個廢名算數,明就明,唔明就唔好明,免得玩爛!兩次都包場,又唔見有垃圾,真係爽!

今次真係露營必需酒,大家帶既飲品除咗一罐可樂,其餘都係酒!

枝白酒無帶開瓶器,營釘解決:

正所謂人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,抬頭一望近乎月圓,七月節就在眼前,荒山野嶺,萬里無人,實在正過鬼!

好,講返個行程!上次人腳唔同,一個鐘先行到;今次行得爽快啲,七個字就到!可能都行得快既關係,所以有啲口渴,飲酒飲得比較速,又空空地肚!話時話,今次啲花生超好味,所以全部清晒!搞到成九點先食飯!

好,都係講返個行程!星期日下午泊車竟然有位,落車快快行,差不多到目的地時,遇上一位怪叔叔,佢跟住我地入咗去秘位先知我地係露營,而佢又唔識路!指點完佢都出唔到去,結果隊長就帶返佢出去!奉勸大家唔識路唔好一個行山,太危險!當時已經近乎入黑,未天黑佢都唔識出返去,天黑咗就慘慘了!

好,又再講返正題!開壇!初初隊長去咗帶怪叔叔出返去,我地起住其他野先,起天幕時佢返嚟喇!呢 360 條片可以睇三次,第一次睇志光哥開蒙古包、第二次睇我開狗屋,第三次睇開天幕!

隊長個營食完飯在天幕底開,因為太早開其實濕晒!空返個天幕然後底下開亦可減少露水!


日落了:

食吓花生啤啤佢,咁大包花生都食晒:

準備煮飯:

突然就煮好了:白飯、粟米六粒、咖哩雜菜、雞扒:

影返張合照先,志光哥半年無浦頭!

飲飽食醉,影吓相:

呢間狗屋唔錯,但其實都係想買返個輕既 free stand 營。因為濕氣重,第二朝要拆走外帳吹乾,然後又要扣返埋,有少少煩,但呢個營係舒服同埋輕既,遲吓先再諗!

今次用水量比較多,濾唔切:

氣氛燈呢啲野,真係正!

其實都幾涼,但我都係長開風扇:

臨瞓搬埋啲枱一邊,今次三張枱放埋一齊,超大!

隊長開營在另一邊:

臨入營前既溫度:

入咗營,發現外帳與內帳之間有螢火蟲!瞓醒第二朝,志光哥話瞓得有史以來最舒服,隊長都話唔錯,我就麻麻,醒咗風扇向上吹想吹返乾啲露水,但最後發覺都係要拆開:

我個營好濕,要拆開外帳嚟曬:

煮早餐:

韓式早餐?

我繼續照常食一丁,呢隻午餐肉幾好味:

臨走作落雨,啲青蜓出晒嚟:

飲埋杯茶,未過濾既溪水沖,特別好味:

唉,露營必須走,約下次喇唯有:

天黑黑,速逃:

呢堆石,一方面係過沼澤既橋,另一方面都係出口既路標之一:

話咁快出返去人類文明:

最後加返張營地既 bullet time:

話說隊長出營直接返工,真係辛苦晒!下次再會。

1 則留言:

ming535800 說...

師兄刀槍不入有冇多d貼士呀