2019年8月8日星期四

2019 Aug 7-8 荃錦快閃

八月露營不是夢。

全年露營補完計劃,六月本來諗住收季,結果七月去咗一次,八月再去,去年九月就開季,真正係補完計劃!全年不必停。

山下好熱,山上不錯,廿五度左右,間中有風,坐定定,咪咁大動作就唔會出汗,天氣尚算乾爽,比上次昂坪更好。


食完飯先上,所以起完營大把空間 hea,食吓水果、吹吹水:



今次個陣係咁,紥返老地方,過去十二個月 (唔再用「今季」) 呢個位紥咗好多次:


我就用二人營,但唔上外帳,其實呢個營幾好,不過真係重咗啲!上面紥張天幕,咁整法應該最通爽!隊長介紹呢塊天幕真係又平、又有銀面、又輕!


另外營裡面用大吊扇,希望啲風柔啲、平均啲,另外改裝咗用搖控另外吊起埋塊鋰電。呢個營頂好多位可以掛野上去,之前裝兩把小風扇,再加一盞燈都仲有位!


隊長就用大芭蕉:


佢用返上次昂坪那個營,今次開埋個門通風:



志光哥病咗,得返兩個人,基本上係包場,但第二朝見到露營樂紅人出現,才知佢在我地上方紮:


吹吹水,影吓星,一點鬆啲就刷牙瞓:





An attempt to make stacked star trail but failed badly due to the moving cloud:




快樂時光燃燒過既痕跡,話咁就第二朝:


我自己半夜三點凍醒熄風扇,然後六點幾有被都有啲凍,一張開眼見到咁真好:


行出去影返張正經啲:



日間個陣留影:


無聊影:





坐吓就煮早餐,簡單至上,蜜演煎蛋一叮,凍麥精:





仲有凍豆花:



食完都未出汗,真難得!算係有啲秋意!

執野走就真係熱了,因為要走嚟走去,最後收天幕仲乾曬,無法喇!

但總體而言,至少證明全年露營就無問題!而且還相當舒服!

淋吓兩棵樹,次次都用佢地開天幕,要稍稍報答吓:


大家都用 ultra light 袋,但其實都裝得好重,呢個係隊長既袋:


我出街時磅咗 14.5kg,諗返以前係 12kg 左右,說明袋輕咗,反而仲會裝多啲。

臨走合照:



沒有留言: