2018年5月9日星期三

20180401-0402 田夫仔露營

公假想要靜,行多啲免不了!最好無水源,連景色都無呢,就會人少喇!

所以最後決定要田夫仔,呢個營地從邊度出發都要行個半鐘,而且水源唔掂,又無景!

原來,最大既缺點,有時會變成最大的優點。

我地從荃錦營地出發,順手攞埋水,一人攞 4L 水基本上都夠用!真係要行足個半鐘架,不過全程都易行既!

我起初將個水袋掛起,覺得都幾墜,好似有人拉住你咁,但行吓行吓就順,之後都行得幾快添,因為全程都係水泥路,仲有樹蔭!行淨最後半個鐘小休咗一陣,順手拆返個水袋出嚟,手提算數,轉另一組肌肉抬丫嘛... 同行友人剛好掉轉,起初手持,後尾掛背包,呵呵...


卒之到咗,呢個招牌位仲收到電話,入咗去就無咩信號喇!


今次怕天氣熱,所以帶天幕加金仔,起初諗住只係用內帳,外面掛風扇,但後來發現呢個 configuration 唔得,風扇風力唔夠大,隔咗蚊紗之後太柔弱!呢次天幕只帶一支桿,另外帶條超長繩可以用樹或者晾衫架!

所以之後嗰次露營索性用 3 人營加天幕,因為 3 人營可以 set 把風扇入帳內!

但結果當晚係凍,唔使開風扇不但只,仲要開埋外帳同睡袋添!

講吓水源,田清橋下既水唔太流動,但可以追返個上游就清好多,半個鐘可以來回,水流動亦清,唔濾都飲得:


不過既然都帶咗濾水器,當然都玩吓,但其實都不必!我帶咗個空樽嚟裝溪水,不過咁樣出水極慢,按吓就快少少,都好唔得閒咯!


帶二朝索性吊起佢,慢慢滴!


日後要認真搞搞個濾水系統,否則太慢了...

除咗我地,其實當日仲有兩個營,一個家庭 (堅! 兩個山系細路女... ),另外兩位係男仕。


當晚分享食物,我煮蜆肉意粉,仲有唔記得咩餸喇!另外有人煮北菇滑雞,又有雞翼,同埋有啲丸,食到好飽!

第二朝蒸早餐,有包、有珍珠雞,有奶茶,仲有個面後尾一路拆營收拾一路食!



第一次起咁大壇野,一個人都搞得掂 :


今次無影大合照添,有啲可惜!或者等其他人加返多啲相喇!

呢個營地除咗人少,都無咩好處,但呢個優點實在太重要!

第二朝落返深井,有巴士直返屋企...

對於有車人仕,可能馬昂仲好,草地仲靚,但缺點就係人多!呢度係難得既樂土...

沒有留言: